Asafikoooo benim de silik bile olsa çıkmadı vallahi kac kere yaptım test sabah yaptım akşam yaptım farklı marka model test her ihtimal , ama kanda çıktı, sonra doktora gittim kese var ama geç döllenme olduğu için kalp atışı henüz yok dedi. Sen e nabız a bak yine de belki oraya düşer inşallah gönlündeki gibi her sey