Hafizeipek Minikdunyam bende de enerji patlaması var ondan uyuyamıyorum 😂😂 doğumdan önce böyle enerji gelirmiş doğurcam mi acaba 😂😂
Reyhankarabiber Hafizeipek hiç alakası bile yok senle ben doğuramcz bence bu postta da salça olayım sana dedim 😂😂
YaseAlp Uygulamaya göre 0 gün kaldı ve 32. Haftadan beri zaten geceleri uyuyamıyorum. Ama bugün bi şey fark ettim. Göğüs altı boşluğum hafifledi. Hareketlerini vajina üstünde hissediyorum. Hıçkırıklarını da.
Beyazzz Kötü bir rüya gördüm zaten 2 de yatağa girdim 1 saat uyumuşum şimdi yatakta saatlerdir dönüp duruyorum ya bu üçlü testim kötü çıktı onu dert ediyorum rüyalarıma kadar girdi ne yapacak
Esraesra06 Ya ben de sık uyanıyordum ama geri uyuyordym normalde ama iki gündür tetenoz aşısı yüzünden kol ağrısından uyandımı uyuyamıyorum yine ayaktayız bir saattir 😭
SeymaYlmz kasıklarımda ve alt bölgem de iğneler batıyor sanki öyle değişik seyler olmaya başladı ilk olunca bilemiyor insan sancı mı değil mi 🤷🏻♀️ uyku zaten sıfır unuttum o ne demekti 🙂
Minikdunyam Nerm7n 3 de bi uyanıyorum saat 5 e 6 ya kadar 😂😂 dön dur sonra biraz uyuyorum bide öğlenden sonra 2 3 gibi uyku bastırıyor resmen Düzenim bozuldu elimde değil sütler ılık duşlar neler denedim
EzEy Bel ağrısı ne yazık ki bende de var umarım en hafif ağrılarla Rabbim sonuna kadar getirir bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız Benmşuan 22 haftalık ama uzandığımda belim yerinden ayrılacak gibi ağrıyo ve bi yere gittiğim zaman çok şişiyorum geriliyorum patlıcak gibi oluyorum eve geliyorum rahatlıyorum ama 1 günümü alıyor o aşırı şişme rahatsızlığı ve 1 haftadr gece 3.30 da uyanıyorum dabah bu saatlere kadar oturuyorum yada yatak da kıvranıyorum birsağ bir sol
Nerm7n Minikdunyam Bende hamilelikten sonra uyku düzenim bozuldu. Gece uyanıyorum bir iki saat telefonla ilgileniyorum sabah öğlene kadar uyuyorum. Eskiden 7 dedi mi ayaktaydım
BrnSzr Rabbim bu 9 ayda anneleri evlatların doğduktan sonraki verdiği uykusuzluğa hazırlıyor. Gece ağlamaları emzirmeler bla bla bla. Alışmaya çalışalım . 🙂
Hafizeipek Reyhankarabiber karabiberimmm 😂 evet sabah doktorum bile mesaj attı doğurmayi düşünüyo musun diye 😂😂😂
Reyhankarabiber Hafizeipek hayır bu zamana kadar ben istedim gelmedi artık gelse de ben doğurmuyorum de ona 😂