24 haftalık hamileyim 2-3 haftadır sağ bacak ile kasigimin birleştiği tabiri caiz ise apis arasi dediğimiz yerde bacaklarımı açınca yada aturmaya calisirken bir ağrı oluyor ama yürürken yada yatarken hiç biseyim yok sadece bazı hareketlerde oluyor bu ağrı böyle bişey yaşıyan varmi