Femaranın ikinci ayındayım. Artık aşağı yukarı 1 buçuk senede oldu. Bütün tahlillerimiz normal vitaminlerimizi eşimle alıyoruz. Pcosum var yumurtalıklarda görüntüsü var. Boy 1.67 kilo 90 yani bu süreçtete stresten kiloda verilmiyo eski irade de kalmıyo:( kilomu neden bilmiyorum. Adetime 5-6 gün var ama bende sıfır belirti muhtemelen bu ayda olmicak….
Yani çok can sıkıyo ben bide her ay kafama takmadım yani o zamanda olmadı. Ne bilim ya eylülde veya Ekim de doktor tüp bebek dedi ama bilemedim.