Rabissannee Günümü doldurdum dogum.baslamadi doktor alttan muayene ederken de çok acıttı baya bebeği uyardı dogum başlasın diye ıslaklığı hissettim su muydu bilemedim. Kanama olabilir dedi hic nisan falan da hala gelmedi gece mi gelir bilen varsa yazabilir mi