seherkrtt Doktor senin kronik tansiyonun olduğu için 37.haftafa doğumun olacak dedi bu haftada doğum yapan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum
Bubu_ seherkrtt korkma canım ciğerleri geliştiyse sorun olmaz bende 37 de yaptım kan akışı yavaş diye kilo almıyordu suni sancı verdiler normal doğuma aldılar çok şükür hiçbir sorun olmadı 4 yaşına girecek 😊
Aysegul0000 Bende kızımı 37+5 yaptım . 3100 grdı bir sıkıntı olmadı sadece çok uyuyor biraz az emiyordu sarılık oldu . Mama takviyesi ile atlattık.
Hiramira3 Bende ikizlerimi 37+2 de doğurdum ciğer geliştirici vs vurulmadık küveze de girmedik şükür sağlıkla dünyaya geldiler 🐣🐥