Hvaa Kızlar 36+4 haftalik hamileyim bugun cok değil ama hafif regl agrisi gibi agri var karnimin aşağısında. Belimde de azıcık agrı var. Bu normal olan ağrılardanmı yoksa korkmalımlyım. Yani bugun diğer gunlere bakmış birazcık rahatsızım galiba
Kelebek78 Hvaa merhaba bende 1 haftadır aynı ağrıları yaşıyorum 36.haftadayım sanırım doğuma hazırlıyor vücut kendini
Hilalll1616 Hvaa bir değişiklik oldu mu durumunuzda, bende de aynı ağrı var da doğum yakın mı merak ediyorum
Fatma_ecem4 Hvaa benimde dün oldu bir saat kadar şiddetli regl ağrısı bel ağrısı çektim sonrasında geçti Perşembe doğumum var
Gizem9688 Hilalll1616 ben de 36+5 im ayni agrilardan var. Herkeste olduguna göre sanırım normal diyebiliriz 😅
Hilalll1616 Gizem9688 korkuyla birlikte bugün nefes egzersizlerini öğreneyim diye video izlemeye başladım 😅 artık kaçamayacağım gerçeklerden sanırım