Kontes001
Sadece çok yakınlarıma yani anne-baba, abla-kardeş, kayınvalide, görümce filan bunlara anı kalması için kapı süsünü yaptırdığım yerden magnet yaptırmayı düşünüyorum. 10 tane filan yani. Bir tanesini de kendime saklarım. Zaten başkasının çocuğunun adı yazılı magneti, mumu, kolonyayı başka kimse evinde saklamaz bence. Ben saklamıyorum şahsen 🤗