Kızlar ben şuan normal şartlarda regli günüme göre 18. Haftamın içindeyim ama (mecburi araştırma hastanesinde kontrol oluyorum) her gittiğimde ya haftası 2 hafta ileri ya geri ya günü gününe kafam çok karıştı kimse net bişey demiyor cinsiyetinede bi kız bi erkek diyorlar napıcam bilmiyorum böyle bişey yaşayan varmı 1. Gebeliğimde oğlum gerideydi sonra toparladı ama şuan psikolojik çok yoruldum kafası küçük falan çıkıyor muhakkak perinatolojiye git dedi bugünkü doktorda