Kızlar 34. Haftaya girmek üzereyim. 3 gündür kasıklarımda inanılmaz bir sızı var. Bir de asla oturamıyorum karnım acıyor uzanınca bi tık daha rahatlıyorum . Bu ağrı yalancı sancı vs olabilir mi? Böyle adet olacakmış gibi kasık ağrısı. Cumartesi günü randevum var. Gidene kadar sormak istedim.