Hamilelikten önce iki öğün besleniyordum hmailelikle birlikte sadece ara öğün eklendi kuruyemiş bazen meyve yiyorum akşam 7 en geç disaridaysak 8 den sonra bişi yemiyorum bebek kilosu normal benim de aldığım kilo normal . Kişinin bunyesiyle alakalı doktorum iki kişilik yemek diye birşeyin olmadığını söyledi. Öyle olsaydi 15 kilo alan anne 6 kilo doğurur 7 kilo alan 3 kilo doğurur dedi
Önemli olan içerik olarak ne yediğiniz kırmızı et mevsimine göre balık yumurta süt ürünleri kaşar muz ceviz badem kefir mutlaka tüketin ve bol su