hamisbirannee Arkadaşlar ben salı günü tetanoz aşısı oldum ve aşıdan bir gün sonra çok ağrı oldu kolum şuanda çok sert şişlik ve kızarık var ve bir de kaşınıyor sizce ne zaman geçer tehlikeli bir durum mu doktora gitmeli miyim