Annecik02 benim sancım başlamıştı ama dayanabildiğim kadardı evimizde araba ile 5 dk yada 10 dk falan di yatış yapalım dedi kabul etmedim eve geçtim sabaha kadar çektim sancımı 7.30 yada 8 di galiba hastaneye yetiştik 9 u bilmem kaçtı doğurdum çok şükür sağ salim sağlıkla çıktım hastaneden sizde sağ salim sağlıkla çıkarsınız inşAllah hastaneden