24 haftalığım aynı sorunu ben de birkaç gündür yaşıyorum. Alt karnım ağrıyor gibi ama bugün geçti. Böyle ara ara gelip gidiyor, uzun sürmüyor o yüzden endişe etmedim pek. Bu haftalarda rahim bağları gerildiği için ağrı çok normalmiş. Bununla ilgili dün bir sürü video izledim 😂 Bir de doktoruma sorcam magnezyum yazsın onun eksikliği de yapıyormuş.