Ozelmelekannesi36 Kızlar bugün kontrole gittim bebeğim 900 gr 35 santim bebek yapılı dedi doktor 1 hafta önden gidiyomuş ölcümleri normalmı sizce sizin bebeklerde durumlar nasıl bu arada kıyaslama yapmayın her bebek kendine özeldir…
yokusbebek Ozelmelekannesi36 Benim de bebeğim şu an 5 gün ileride. Doktorum normal olduğunu söyledi. O yüzden canınızı sıkmayın 🌸
Emos42 Ozelmelekannesi36 geçen hafta 6 gün ilerde şeker yüklemesi yapalım dedi doktorum 27. Haftada yaptırmak için bekliyorum yarın perinatoloji de randevum var orada ne çıkar bilmiyorum