yurtdışında 3 aya kadar hep alttan bakılıyor. Doktorlar zaten düşüğe sebep olsa asla bakmazlar alttan. İnsanları yanlış yönlendirmeyelim, genelde devlet acilde de alttan bakıyorlar. Geçen hafta bende kanama yaşadık ve doktorum muayene edip dupbaston yazdı günde iki kez. Ve istirahat önerdi, iki güne geçti. Sizinde geçer inşallah hiç endişe etmeyin lütfen daha tetikliyor çünkü stres