Canım oğlum 12 günlükken topuk kanından aynı tanı konularak ilçe sağlığa çağırıldım oradan bizi üniversite hastanesine çocuk metabolizmaya sevk ettiler tekrar kan vermek için fakat çocuk metabolizma bize hiçbir açıklama vs yapmadı kan verip 3 hafta sonra tekrar gelmemizi istediler bu süre zarfında hayatımıza normal bir şekilde devam edeceğimizi söylediler sadece sonucu almaya gittiğimizde değerlerimizin düşük geldiğini ilaç tedavisine başlayacağımızı söylediler tabi bu süreç içerisinde ben çok yıprandım kafama taktım sütüm yok denilecek derecede azaldı yaklaşık 1 aydır bu durumu araştırıyorum sormadığım doktor kalmadı öncelikle internette yazılanları dikkate almamanızı öneririm psikolojik olarak çok etkiliyor insanı buda bir anne için çok zor bir durum konuştuğum görüştüğüm doktorların hemen hemen hepsi korkmanızı gerektiricek bir şey yok metabolik rahatsızlıkların en masum olanı bu erken tanıyla vücutta eksik olan vitamini ilaçla yerine koyabiliyorsunuz dedi kısaca korkmanızı gerektirecek bir durum yok aslında bizlerde yada anne babalarımızda yıllardır olan hastalık sadece biz bu zamana kadar bilmiyorduk sonucunuza göre muhtemelen gen testine göndericekler sizi de eşiniz ve sizde de biotin eksikliği çıkarsa çocuk hasta sadece birinizde çıkarsa çocuk taşıyıcı olup bir ileriki nesile aktarıyormuş hastalığını umarım topuk kanında hata vardır sonucu temiz gelir
Gulaysrcn