Merhabalar 1 aydır düzenli olarak gyno ferro sanal tribeksol ve Sundrop D3 kullanıyorum geçen hafta sağlık ocağı kontotülüm vardı ve yanına decavit pronatal ekledi . Şimdiye kadar bu 3 ünü kullanınca birsey yoktu decaviti kullanınca kalp çarpıntısı mide bulantısı ağızda saçma koku ve aşırı bi halsizlik oldu içmediğim gün gayet iyiyim içince aynı şikayetler devam ediyo . Bu çok mu önemli birsey haftaya kontrolüm var ama kullananlar bilgi verebilir mi