Bn reşat bozaklara gttim orda memnun çok ilkte orda yaptım bu iknci gebelik erken doğum yapmışken hc, bi sıkntı yaşamadım kadın olarak yeni bi doktor, geldi kadın doktorlarını hc gitmedim ama hastanedeki diğer doktorlarıda iyi yanı memnun kalırsınz fecrin die bi doktor geldi aradığınızda yardımcı olurlar zaten ama erkek doktora gitme imkanınz varsa reşat bey’i öneririm