ogrencibimom kahvesever__ Adanalılar vantilatör kullanamıyor bile, yalnızca klima . Klimayı 18 en yüksek fana getirip tam karşısında yatıyorum , diğer türlüsü noooo asla çekilmez
myangelson kahvesever__ Diyarbakır’da sıcaktan çok çekmiştim ama burası çok iyi geldi valla sıcak gelmiyor hiç 😅 sadece istemsiz terliyorsun o kadar sıcak denilen günlerde 😅 2 gündür hava serin ama rüzgar var baya balkonun camını bile açmıyorum 😅😅
Reina kahvesever__ burda yağmur yağıyor hırka giydik bugün. Nazarım değmesin. Elim kolum kalkmıyor bir de sıcak olsa sanırım kafayı yerdim
kahvesever__ ogrencibimom evet Adana çok sıcak oluyor biliyorum oranın sıcağını oraya geldim zaman hiç dayanamıyordum kesin hastanelik oluyordum
kahvesever__ myangelson oh oh 😌 keyfe bak ne güzel Diyarbakır çok sıcaktı ya bura serinse ne güzel işte🥰💃🏽🫶🏻
myangelson kahvesever__ buralarda yaşayanlara sıcak geliyor ama biz Diyarbakır sıcağını gördüğümüz için sıcak gelmiyor çoğunlukla 😅😅 bir de akşamları deniz kenarı çok serin oluyor bazen gidiyoruz
myangelson kahvesever__ bende severim çok güzel ya çok seviyorum canımız sıkılınca hemen gidiyoruz hava almaya 😍