lilyum_ canım ben yorum istemiyorum zaten normalde gidiyorum rica ediyorum mailime sonucu gönderin diye gönderiyorlar sadece bu sefer akşam gideceğim için sonuç geç saatte çıkıcaz haliyle hani o saate mail atarlar mı onu merak ettim zaten sonucu atınca 5 in üzerinde görmem yeterli sonucu ona göre gebelik var ise devletten randevu alıcam bebek için