8+1 de bebeğimi kaybettim.Kanama ile hastaneye gittim.Bebek 6+6,kese 5+4 kürtaj yapıldı.Bu ikinci gebeliğimdi çift embriyo transferiydi.İkisi de dondurulmuş tüp bebek transferi.İlki kimyasal oldu.Kürtajda patolojiye bir şey gönderilmiş ve sonuç çıkmış,kontrolüm yarın.Genetiğe baktırmak istiyorum.Dr a ne söylemem gerekiyor ? Devlet hastanesi olduğu için çok ilgilenmiyorlar.😢🙏🏻