Arkadaşlar merhaba, ilk gebelik tecrübem şu an 4 hafta 6 günlük beta değerim ilk baktırdığımda 46 ydı iki gün sonra 52 çıktı. Doktor sağlıksız gebelik dedi. Zaten böyle bir şey bekliyordum ama bu süreç beni çok tedirgin ediyor. Kendiliğinden olmazsa kürtaj olur dedi doktor. Sizce kendiliğinden düşer mi daha vakti var mı😔