Sanırım artık karına basılmıyor bir ay önce ilk sezeryanımı oldum sadece ameliyattan cıktıktan yürümeye baslayana kadar karnımın uzerine agırlık yapam bi torba koydular cok bi rahatsızlıgını hissetmedim, sadece bi iki kere kaydı alıp yerine koyduklarında anlık bir agrı oldu