Selamlar herkese, gebeliğin başından beri kan sulandırıcı iğne kullandığım için devamlı istirahat etmem gerekiyor. Bu hafta biraz dolaştım evin içinde, doktor bugün kasılma olmuş, kanama alanı oluşmuş dedi. 14.haftadayım, daha önce olmayan kanama alanının şimdi oluşması sizce riskli midir? Doktorum iyileşmesi için sürekli yatacaksın dedi, böyle bir durum yaşayan var mı.