milaeqq aaa Baler ne kadar değişik bir isimmiş ben söylenişini çok beğendim ilk kez duydum, anlamı ne acaba? Aslında şöyle biz de hep ilk isim ana isimmiş gibi düşünülüyor günlük hayatta, ama resmiyette usül ikinci ismin ana isim olmasıdır, yani resmi yazışmalarda, ileride kamuda, iş hayatında filan hep ikinci ismi ana isim olarak kullanılacak. Yazarlara, ressamlara filan bakın mesela hep ilk adları baş harf + nokta konup, ikinci adları tam yazilir, ilk adlarini bilmeyiz çoğunun 😊 o yüzden ana isim olarak düşündüğünüzü ikinci sıraya koymalısınız diye düşünüyorum. 😊