Kızlar doktor bebek kendi gelmezse pazartesiye kadar bekleyebilirim sonrası risk olur dedi pazartesi de suni sancı başlarız dedi suniden korkuyorum tecrübeli olanlar biraz destek olur musunuz bana 🥲 Bebegin başı kanala girmemiş 2 santim açıklık var nst sancı yok