Zehrarel Merhaba arkadaşlar ben 9+3gunligum bi sonraki gidişimde doktor zeka testi falan yapacağını söyledi özele gidiyorum da testlerin hepsi çok pahalliymis diyorlar fiyat bilgisi olan var mı ben doktoruma sormayı unuttum sizlere sormak istedim teşekkürler simdiden
ZehraS Zehrarel hastaneye gore deyisiyo o fiyat canim misal ben antalyada yasiyorum 45 tl yeyapdirmisdim ozelde baska hastanelerde 150 ye yapdiranlar da oldu.Bi ilgilen derim deyisiyo cunku fiyatlar hastaneye gore
zeynephazalnisa devlete git 5 kuruş para ödemesin tahlilleri testleri devlete yap yine özele git kontrole
Beyazzz Devlette yapıyor 11 haftada ben hem devlet hem özele gidiyorum ikili test özel hastanedeki doktorum eğer bir sorun varsa aldırırmısın dedi hayır dedim o zaman gerek yok dedi devlete gittim 16 haftada gel 3 lü yapalım dedi dedim bir kan değilmi vereyim verdim bin pişman oldum 33 yaşındayım 30 yaşından sonra risk çıkıyormuş zaten bende risk çıkti doktor sıvı alacağız bebeğinden tıp fakültesinden randevu al dedi iki gündür ağlamaktan harap oldum bu önlenebilir birşey değil teşhiste değil sadece olasılık yani
Zehrarel Beyazzz beni bi tanıdigima yaptılar bunu çok şükür biseyi yoktu bebek sağlıklı dünyaya geldi ama dünya kadar para koydu sıvı aldı yine senin gibi temiz cıktı aldırmayı dusunmuyorsan yapma derim allah büyük ona sığın bolca dua et üzme kendini