Tutaste_ yaa hep adete son günler kala böyle oluyorum 😁 bir de bu ay kendimi farklı hissediyorum ondan çok umutlu yapmıştım testi bu ay da yoksa artık gerçekten akışına bırakacağım zaten doktor folik asit yazmıştı ve 2 kutu bitir o sürede hamilelik olmazsa gel demişti. Artık kendimi doktora bırakacağım 😁