semanur0456 e siz sorsaydınız ya sancım yok aşağıda olması ne gibi riskli şuan yatıp dinlensem sorun yaşayınca alsanız filan diye .. yazık ya erken ve şikayetiniz sancınız yokken bana doktorun rahatlığı gibi geldi bi sorun izne ne zaman çıkacak acaba ? Kızımda öyle yaptı doktor erken aldı .pişman oldum çok . Suan ben 36+3 teyim 3 gün önce 3060 gramdı bebek , aşağı inmiş dedi ama kanalda değil dedi kanala inse bir saatte doğar dedi suyun geldiğinde, sancın olduğunda son ana kadar bekleyelim umarım 39 haftayı tamamlarız dedi