Selam kızlar, 22 haftalık olduk, rahim ağzı uzunluğum 33mm çıktı, korkmalı mıyım, enfeksiyonum var fitil kullanıyorum ama sanki iyi gelmiyor gibi, idrar kültürüm temiz geldi, ona rağmen kendimi hep idrara sıkışık hissediyorum, ne yapmam lazım bilemedim 😕