Buseodgn Kızlar sezeryan oldum 26 Temmuz bugün kontrole gittim sağ ve sol köşedeki ipler için biri çıktı biri çıkmadı çekti ama çıkmadı yarısı içerde kalmış dedi hafif kanadı çekerken bu durumu yaşayanlar oldu mu içerde kalırsa çıkmazsa ne olur
Leylaaa_46 Buseodgn sezeryan işlemi diktiler . Bende oldum ama lazer yapıştırma yapıldı ip yoktu izi dahi yok onu önceden yapılıyor diye biliyordum
Ummuhanyeslova Buseodgn keşke hemşireye sorsaydın daha iyi olurdu baticonla pansuman yapmaya devam et
Buseodgn Leylaaa_46 benimde estetik ama sağ ve sol köşesinde ip var ilk doğumumda da öyleydi estetik ama kenarlarında bir parça ip vardı
4949zilanerturk Leylaaa_46 bende 10 gün önce sezeryan oldum lazer dikm oldu 1 defa duş aldım Sadece çok duş almak lazımı acaba yada zararı var mı o lazer dikimin izleri geçiyor mu yoksa kalıyor mu😒
Buseodgn Ummuhanyeslova Ummuhanyeslova 1 hafta geçti ztn doktor yapma dedi hastaneden çıkarken hastaneden çıktım direk dikiş açık kalsın dedi suan da açık pazartesiden beri
Leylaaa_46 4949zilanerturk ben 2 güne bir almıştım duş . Bir sakınca olmadı zamanla iz kalmıyor bende belli belirsiz bi çizgi var