Zeynepci012 Kızlar mideem aşşırı çok kötü dün gece istifra ettim yemek dokundu büyük ihtimalle ama 30 haftadan berri hem mide bulantısı iştahsızlık çok kötüyüm evde prilam ilacı olması lazım atsam işe yarar mı 🥺
Enfal_06 Zeynepci012 prillam kullanabilirsin tabi bende 32+5 mide bulantısindan uyuyamıyorum prillam fayda etmeyince serum takıldı 32 haftada mide bulantısı kusma mi olur diyorlar oluyormuş bende bişey anlamadım
Zeynepci012 Enfal_06 ya Allah yardımcımız olsun ilk haftalarda asla bu kadar çekmedim acile gitmeyide düşünüyorum dün gece baya kötü oldum prilamı atayım şimdi aç tok farketmiyor demi çünkü ne yiyorsam boğazımda ha bire günlük hayatımı etkiliyor artık
Enfal_06 Zeynepci012 evet bende buna şaşırıyorum ilk haftalar bu kadar kötü mide bulantısı çekmedim bu nasıl bişey midem çok kötü mide şurubu içiyorum hiç faydasi yok hala aynı prillami kullanabilirsin faydası olur belki aç tok fark etmez faydası olmazsa son çare serum çünkü çok bulantı olduktan sonra kusma olursa vücudun susuz kalır canım