parlagizem Merhabalar arkdaşlar doğum ve hamilelik hikayemi sizinle paylaşmak istedim Çok zor bir hamillelik geçirdim 6 haftalık iken ögrendim ve 7 haftada bir mide bulantısı tam 29 haftaya kadar sürdü 64 kilo ile hamile kaldım 52 kadar düştüm son iki ayda ise 9 kg aldım gelelim doğum hikayeme cuma günü sabah 9 da agrı ile uyandım 39+1 olmuştuk ama ilk kez böyle bi agrı hemen annemi aradım evde tektim hemen dayım ile geldiler aldılar beni ve çiğli devlet hastane aciline geldik hemen nts ve çatı yapıldı 3 cm acıklık var dediler 12 de suni sancı aldım ve rahman yapıldı kızlar ben böyle bişey görmedim beni başladılar parmaklamaya ikın ikın derken suyumu patlatlılar sonra ise doğum basladı kolay oldu ancak vajina derim çok hassas olduğu için etlerim parçalandı dikerken 25 dikişim var ve vajina bölgem elma gibi şişti ödem yapmış halen hastanede yatıyorum sizden dua istyorum çok kötü durumdayım ve en mutlu edeni ise sağlıklı japon balığım die sevdiğim oğlum var Rabbim isteyen herkese versin
ZehraS parlagizem Allah yar ve yardimcin olsun cnm.Kisa zamanda sagligina kavus insAllah.Saglikla buyut bebeyini
Reyhankarabiber parlagizem Allah yardımcın olsun canm çok şükür yavrunu sağlıklı almışsın kucağına inşaallah şifanı da tez zamanda bulursun
zgdndrm parlagizem Öncelikle çok geçmiş olsun.Gercekten büyük bir talihsizlik olmuş sizin adınıza..Umarım bir an önce toparlarsiniz..Ve ayrıcada gözünüz aydın ♥️🥰
Kalphanem parlagizem parlagizem Rabbim yar ve yardımcın olsun tez zamanda iyileşip evine geç inşallah