Deletedmom_116 myangelson Ya çok sevindim uzun zamandır tanıyorum İstediğini biliyorum sorunların geçtikten sonra bu sevindirici haber cokk iyi oldu Allah im kucağına almayı nasip etsin sağlıkla♥️
myangelson Deletedmom_116 evet hiç ummadigimiz bir anda oldu çok saskiniz bugün doktora gittim bende 8+0 olması gerekiyordu kendi verdiği tarihe göre şimdi 7+2 çıktı 🤦🏻♀️ amiin hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🧡
Deletedmom_116 myangelson Ya olsun günü farketmez Sağlıklı olsun da gerisi önemli değil İnşallah Kazasız belasız Sağlıcakla gelir doguruyorum postunuda görürüz 🥹♥️♥️
Gulfmogz Merabalar ben 1 temmuzda kimyasal gebelik geçirdim 10 gün sürdü adet tarihimi ayın 1 olarak mi hesaplamam gerekiyor ? Yardımcı olurmusunuz?
Deletedmom_116 Alimenur 🥹🥹🥹Aşırı duygusalik ben ya büyüdü Bu oğlan büyüdü 🥹🥹laf anlıyo tovaletibi yapınca bezi kolaydaysa alıp getiriyo önüme yattiyo uyuyacagimda Biberonu sürüyerek götürüp yastığa attiyo kendini anne nenenen diyo 🥹
myangelson Deletedmom_116 aynen öyle , inşallah inşallah Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Alimenur Deletedmom_116 yaaa🥹yerim onu ben küçük abim benim ömrü bahtı da kendi gibi güzel olsun inşallah annesi💕