2bebekanne BirAskMasali1323 Avent aldım oğlumda da onu kullanmıştım yanlışlıkla düşüp kırıldı. Şuan tekrardan ondan aldım fiyatları yüksek olduğu için ikili bana daha avantajlı geldi öyle aldım ☺️
Nurak BirAskMasali1323 ben kızımda 3 sene boyunca lansinoh kullandım ikinciye hamileyim inşallah bunda kullanmak zorunda kalmam ama gene lansinoh alırım akıtma kokuyma yapmayan bebeklerin kavrayabildigi güzel bir biberon
BirAskMasali1323 2bebekanne Bende ikilisinden alicamda cam değil plastik olanını Alicam ama lansinoh mu Philips mi kararsız kaldım lansinoh anne memesine en yakın olanmis ve yavaş akışlı o yüzden kararsız kaldim
annesininballisi BirAskMasali1323 ablam doğduğundan beri lansinoh kullanıyor bebeği 8 aylık olmak üzere aynı zamanda da emziriyor meme reddi yapmadı ve yavaş akıslı olduğu icin cocuk cok rahat iciyoe. O yüzden bende lansinoh düşünüyorum fiyat olarakta avente göre uygun
2bebekanne BirAskMasali1323 lansioh kullanmadım bilemiyorum ama bende anne memesine Avent yakın diye onu almıştım bebek çekmedikçe akmıyor
Semihaoyku Ben ilk kızımda Philips avent aldım cam olandan kullandık ama bizde meme reddi yaptı şimdide ilk 3 ay için mamajo aldım lansinohtq guzel plastik alın cam çabuk kırılıyor çatlıyor