Meneksem aynen kuzum çok şükür amin Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sorma göz muayenesi bi zor bi zor bide normal doğum olduğu için sanırım basınçla alakalı göz arkasında kanama alanları varmış yani kanlanmış gibi zamanla geçer normal doğumlarda oluyor ama yinede takip edeceğiz dedi doktor 18 ağustosta bi daha var ama sanırım biraz daha ileri tarihte götürcem. Göz arkası olduğu için muayenesi çok zor 3 gün kendime gelemedim o muayeneden sonra. çocuğum ağlamaktan sapsarı oldu sesi kısıldı nasıl olur bilmiyorum Rabbim başka dert vermesin buna şükür ama yüreğim hiç dayanmıyor. Belki özele götürürüm yapacak hiç bir şey yok parasına bakmadan