Kızlar ben gebe kaldığımdan beri kiminle konuşsam herkes bana seninki oğlan oğlan diyip durdu, kayınvalidem de oğlan hissediyorum dedi hatta kadıncağız oğlan isimleriyle dua ediyormuş ben de herkes oğlan hissedince kendimi kaptırmışım demek ki (halbuki başta böyle kız isteği vardı içimde) bugün doktorum kıza benziyor ama üç hafta sonra gel o zaman bakalım dedi 🙈 kız deyince kendimi bi düşüşte hissettim yani modum düşmüş gibi çünkü herkes erkek diyip durdu ya şimdi sanki kayınvalidem valla “olsun canım yaa” diye teselli verecekmiş gibi kötü hissediyorum ama evlattır yani canım o benim böyle moralim düştüğü için kendimi çok kötü hissediyorum kızım olsa ne güzel olur diye düşünüyordum şimdi bu yaşadığım ne 🥲🥲