cansureis kızlar merhaba 5 haftalıkken belirtiniz oldumu bende uyku var sadece göğüs hassasiyeti var ama mide bulantısı yemekten kesilme yok tuhaf geliyor bana bu hissetmiyorum hamile olduğumu 😅 böyle olan varmı ilk çocuğumda 5 kilo vericek kadar işhatsızdım
Mervealya1992 cansureis valla 2 hamılelıgımde 6haftada bebek iine girnce baslıyor hersey cok kotu oluyorum 6 haftadan 12 haftaya kdr
Aeell cansureis bende oğlumda böyleydim hiç bulantim yoktu hatta goguslerde hassasiyet falan ağrım sızım hiç yoktu çok fazla yiyordum ama bunda öyle değil sağlıkla gelsinlerde
myangelson cansureis o zamanlar bende öyleydim aşırı bir uyku hali göğüs hassasiyeti ve akıntı vardı. 6 li haftalarda başladı mide bulantım mide ağrım🥲
Esra1999 cansureis kız şükür etsene 😂 ben ilk haftalarda midem tek bulanıyordu şimdi ise 16 hafta oldu afedersin bulantım yok direk yediğimi çıkarıyorum şimdi başladı kusmalar
Blossombasket Bennn dokuzuncu haftaya kadar hamile olduğumdan şüphe ediyordum. Her gün belirtim yok diye kahroluyordum. Sorun yok yani 😅
cansureis Aeell Ah hepimiz inşallah sağlıkla alırız kucağımıza uzun ömürlü hayırlı olsunlar inşallah 🤲
cansureis myangelson Benimlide muhtemelen bi hafta sonra hissettiricek o zaman çoğu kişi 6 haftadan itibaren başlamış☺️
Merve-metin cansureis valla canım ben hamileliğimi 5 buçuk hafta biterken 6.haftaya giriş yaparken öğrendim çok yoğun mide bulantısı ile öğrendim yüksek ihtimalle 5 haftalıkken belirtim yoktu benimde ama sonrası 9.haftaya kadar mide bulantısı yoğun yaşadım sonra düzene girdi şuan 11 haftalık oldu şükür hiç mide bulantım yok o yüzden tabi herkeste belirti olacak diye bişey yok ama sonradan da olabilir canım
alsar11 Ben 6 haftamdayım aşırı rahatsızım kusma mide bulantısı halsizlik iştahsızlık kalp atışımın hızlanması herşey bir birine karışmış durumda 🥲🥲
Birhayalimvr cansureis bende öyleydim canım hatta acaba bebek gelişmiyormu acaba filan diye endişeleniyordum sadece uyku halsizlik vardı bende şuan 6 hafta içindeyim halada öyle gidiyor arada kasıkta bagmalar oluyor o kadar herkesin bence farklı süreci
SuEmbal cansureis bende 6 haftalığım canım keseyi gördük geçen gün alttan muayene istemedi doktor daha erken dedi haftaya yine bakarız dedi benimde midem bulanmıyor tam aksine iştahım çok açık yemek yemediğimde karnıma sancı giriyor bide bacak ağrım var baya çok ağrıyor bacaklarım
cansureis SuEmbal Benimde kesw göründü bi hafta veya 2 hafta sonra gel bebeğe ve kalp atışına bakalım demişti Allah yardımcınız olsun