gizemayy Anneler çok karpuz yiyorum . Kahvaltı , öğle, akşam farketmiyor. Şeker var farkındayım. Sıkıntı olur mu benim gibi olan var mıı 🫶🏻
Aylaa123 gizemayy karpuzda şekerli bir mevye onun için tüketiyorsanızda ölçüyü kaçırmayın gebelik şekeri varsa yada var olduğunu bilmiyorsanız sıkıntı orada başlıyor zaten dikkatli yemekte fayda var
Hulo2105 gizemayy karpuz çok yemeyin diyorlar şeker oranından dolayı ama bende bi zaman çok yedim. Ve bir şeye dadanınca bir süre sonra ondan uzaklaştım. Mesela bir dönem de erik,mısır,çilek,kiraz çoook yedim ve bir anda uzaklaştım 🤭
gknlpln gizemayy karpuzu beyaz peynirle ekmeksiz tüketin şekeriniz ani yükselip düşmez dengede kalır.