stardust5 Ozgeyaman0101 12 ben de erkek hissediyorum kız diyenler olunca üzülmüyorum ama bi boşluğa düşüyorum nedense halbuki kız bebekler daha sevimli 😅
Ozgeyaman0101 stardust5 bende öyleyim erkek hissediyorum 13 haftalık dediğiniz gibi hislerim erkeğe kendimi yakın hissetmeye başladım ama hayırlısı olsun tabiki önce sağlık sonra Allah gönlümüze göre versin 🥰