Kızlar 4 yaşındaki oğluma her yemek öğünün de işkence çekiyorum yok böyle bişey azıcık yedi mı tamam sizde böyle olan var mı iştahı açılsın diye ne yapmalıyım boyu var çok da hareketli maşallah ama 15 kilo 2500 doğmuştu önerisi olan anneler mutlaka yazsın eminim aynı zorluğu yaşayanlar vardır