Nil hoca çok iyi ama Rabia diye bi doktor var orada o kadını Allah’a havale ediyorum 15 gün önce bana kimyasal gebelik geçiriyorsun dedi bi de üstüne alttan muayene etti iyi ki bebeğe zarar gelmemiş kese oluşmayabilirdi Şuan 5+4 üm kalp atışını haftaya dinleyeceğiz inşallah ben kimyasal dedi neler yaşadım ağlamaktan harap oldum iyi ki kanım sökülsün diye biletler kaynatıp içmedim kanama bi türlü başlamayınca başka bi doktora gidince öğrendim gebe olduğumu Ama Nil hoca çok iyi ben o an ona randevu bulamamıştım