Kızlar merhaba 2.gebeliğimi yaşıyorum şu an ilkinde hiç bir problem yoktu fakat bu gebeliğim 26. Haftadayım suyum fazlaymış yani sınıra yakınmış detaylı ultrasonda hiç bişey çıkmamıştı şeker yüklemesi yaptık sonuçlar güzel geldi yani şekerim yokmuş. Boyle suyu fazla olup düzelen var mı ? Bebeğini sağlıkla dünya ya getirenler falan vardır aramızda. Bana da bi anlatabilir misiniz ?