Papatyam02 Selam arkadaslar bugun ovıtrelın 13. Günü ilk gunu saymazsak . Her an regl olacak gıbı sancım var boyle olup regl olmayan oldumu
orkidemm_ Papatyam02 vallahi herkes aynı değil ama ben ne zaman sancılansam adet oldum bu iki iğne tedavimde de böyle oldu ama hamilelikte aynı belirti veriyormuş siz farklı olabilirsiniz ayrıca bugün test yapsanız çıkar
Papatyam02 Aynil710 elimde test yok şuan gün içinde cıkıp alacam . Sancı baslayınca ümidim kalmadı ama
Meryem2121 orkidemm_ evet birebir hamileik belirtilerini yaşıyorsunuz adet geciktiriyor göğüs hassasiyeto belirli bölgelerde ağrı vs
Papatyam02 orkidemm_ bugun yapacam insallah testi alayımda bu ıkıncı coxuk ıcın ıkıncı deneme oncekınde 16 gunde regl oldım bole sancı oldumuydu hatırlamıorum bakalım hakkımızda hayırlısı
Edizhr Papatyam02 ahhh😔😔 vakit saat var demekki inşallah en yakın zamanda Rabbim sevindirici haberi görmeyi nasip etsin tüm isteyenlere canım sıkma canını olur o vardır Rabbimin bir bildiği
Papatyam02 Edizhr tabıkı demekkı vaktı saati var bırını veren rabbım dıgerını vermekten acız deıldır elbette 🥲