Benimde sabah küçük küçük çizgi şeklinde akıntıyla beraber kan geldi. Tam dedim ki tamam nişanım geldi doktorumu aradım falan ama akşam 17 gibi asıl nişanım geldi kanlı mukuslu bir şekilde hala da kahverengi akıntıyla hafif hafif devam ediyor. Olabiliyormuş yani. Doğum eğitiminden bir arkadaşın nişanı doğumundan 3 hafta önce geldi. Bir hafta diye net bir süreç olmayabiliyor