YesimAykut Bebeğimde hiçbir şey yok, ikili testim normal çıktı, 3lü yaptırdım 1/50 trisomy 18 çıktı, usg ayrıntılı bakıldı hiçbir bulgusu yok, ne yapmalıyım sizce
616171_ YesimAykut bence bu testler insanları çok korkutuyor ve doğum yapanların çoğunda bebeklerde bir sıkıntı çıkmıyor ben yaptırmayacağım. Bir şey dese kafama takacağım o yüzden hiç gerek yok sonuçta aldırmayı düşünen biri değilim.
Smeyrq YesimAykut Bende siz gibi üçlü testi ne dedimde yaptırdım demiştim bizimde 126/1 çıkmıştı perinatolojiye yönlendirdiler hiç bir bulgu yoktu içim rahat etmeyip fetal dna yaptrdım ve 12 gün boyunca kendimi yiyip bitirdim çok şükür ki temiz geldi muhtemelen bebeğinizde bir sorun yok eğer bütçesiniz el veriyorsa içiniz rahat etsin fetal dna yaptırın
Gzm3455 YesimAykut instagramda dr mehmet fatih karslının bir reels videosu var üçlü testle ilgili başarı oranı düşük bir test oldugu için yaptırmayı önermiyor. Bir bakın araştırın isterseniz.
Gulsh61 YesimAykut Şeker yüklemesi ikili tarama üçlü tarama hiçbirini yaptırmadım 38 haftam bitmek üzere gayet de sağlıklı görünüyor Allahın izniyle
YesimAykut 616171_ bence de keşke yaptırmasaydım çok pişman oldum, bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu düşünüyorum 2li testte de risksizdi
YesimAykut Smeyrq muhmelen bende de aynı çıkacak, ayrıntılı usg günüm yakın, bebeğimi aldırmayı düşünmüyorum, başka test istemiyorum tekrar
YesimAykut Gzm3455 evet biliyorum araştırdım, devlette doktorum illa yapalım dedi, illa riskli çıkarıp amniyosentez yapacak asistanlara öğretecek bilmesek denek gibi kullanacaklar
Gzm3455 YesimAykut devlette kontrole gittiğim zaman bana da yaptır demişlerdi ama yaptırmadım şuan 36+6’dayım bir sorun yok bebekle ilgili bence siz de içinizi ferah tutun
Flowers_ Şuan 35 haftalık gebeyim bende ilk haftalarda yaptırmalı mıyım diye düşündüm çevremdekiler uyardı yapma yapan herkese olumsuz şeyler söylediler ama hepsinin bebeği sağlıklı dünyaya geldi diye, ki bende kafaya takan biriyim eğer olumsuz bir şey öğrenirsem çok streslenecektim ve stres bebeği daha çok etkileyecekti yaptırmadım sadece detaylı ultrasona girdim sonuçta orada bebeğin iç organları dahil herşeye detaylı bakıyolar. İyi ki öyle yapmışım diyorum size de kafanıza takmamanızı öneririm bebişiniz gereksiz test sonucları yüzünden stresinizi hissetmesin🌸 Allaha sığının sonuçta bebeklerimizi aldırmak yerine biz doğurmaya niyetlendik rabbim korur onları
Aslaninannesi_ Benim kendi doktorum bile 3 lü tarama testini önermiyor yapıpta kendinizi riske sokmayın kendi akrabamda down sendromu çıktı aldırmadı çocuk gayet sağlıklı suan
YesimAykut Aslaninannesi_ devletteki doktor ısrar etmese yaptırmazdım yani illa öğretecekler asistanlara diye amniyosentez alalım dedi yok diyorum red imzası alıyor söyleniyor valla sinirlendim doktorlar önermiyor biliyorum ama işte denek olarak kullanacak insan arayan da çok
YesimAykut Gzm3455 sağol canım, bişey olmadığını biliyorum ben de çünkü hiçbir ultrason bulgusu yok, mesela mikrosefali veya işte gelişme geriliği bişey hiç yok, içimi ferah tutacağım 🙏🤗
Zeynepppp34 YesimAykut benimde 2 li teste trizomi 18 yüksek çıktı 1/177 yazıyordu ama usg problem yok denildi bu trizomiyi yok etmez ama düşürür dedi doktor , Amniyosentez önermişti , gebeliğe ne olursa olsun devam edicem diyorsan da başka test yaptırmana gerek yok dedi. Bende rabbime sığındım dua ediyorum canm 29 unda tekrar detaylı ultrasona giricem öyle .
YesimAykut Zeynepppp34 ben de 24 ünde özelde detaylı ultrasona gireceğim inşallah çok sağlıklıdır bebişlerimiz🥰
Liliales YesimAykut 3lü testin yanılma oranının çok yüksek olduğunu biliyorum detaylı ultrason yaptırdıysanız korkmayın bir şey olsa orda doktorunuz şüphelenirdi