Mimi_7 ben önlem amaçlı 12+4 de oldum canım ilk bir ay hep dikkat ettim wc ve yemek harici hep yattım. 17. Haftadan 29 a kadarda kendi yemeğimi yapıyordum ama bir anda 26mm düşünce anneme geldim sadece yemek ve wc ye kalkıyorum canım yine. Bu dönemde hep evdeydim imkanınız varsa yat canım bende oturmuyorum yatıyorum merdiven çıkmıyorum sık sık iç çamaşırımı değiştiriyorum bol su içiyorum ilişki zaten yok. Eğilmiyorum hiç temizlik yapmadım bu süreçte. Birde 20. Haftadan beri günde iki kere progestan (fitil), 2 kere nidicard (kasılma önlesin diye), günde 3 kere ocean extramag içiyorum 34.haftada nidicardı bıraktım canım progestanla magnezyuma hala devam ediyorum. Birde eşimle bir tuvalet kullandığımız için hep dezenfektanladım çok şükür bir kere çok hafif idrar yolları enfeksiyonu oldum oda belirtim bile olmadı sık sık tahlil verdiğim için hemen geçti oda