Limonlukekkk hastaneler bazen izin vermiyor, bebek kuveze girerse sadece kendileri istiyor. Ama ben annesi olarak emzik vermeyi tercih ettiğim icin cantaya emzik koydum. Hastanede izin verilmezse de hastaneden cikarken vereceğim. Yoksa almiyo emzik diyenler var. Calisan bir anneyim emziğin bebegin kendini sakinlestirmesi icin önemli olduğunu düşündüğüm icin verecegim kesin. Alir almaz orasu bebegin tercihi ama ben hastane cantama koydum. En kisa zamanda vereceğim