Selam kızlar ben şuan 18+3′üm doktorum 1 ay sonra için radyolojiden randevu al dedi, bende aldım ama 16’sına verdi doktor 1 ay sonraya dedi dedim, biz haftaya göre veriyoruz dedi. Benim bildiğim perinatoloji bakmıyor mu detaylıya? Kızım da 3′lü testim riskliydi, uzman perinatoloji doktoru baktı, acaba risk görülünce mi perinatoloji bakıyor bilgi verirseniz sevinirim. 😊